Niks te melden - Reisverslag uit Francavilla al Mare, Italië van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Niks te melden - Reisverslag uit Francavilla al Mare, Italië van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Niks te melden

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

12 Juli 2023 | Italië, Francavilla al Mare

Francavilla al Mare 0 km

Een echte rustdag kan ik het wel noemen. Behalve wat praktische activiteiten zoals boodschappen doen, wasje doen, eten koken en eten heb ik niets gedaan. Oh ja, wel drinken natuurlijk want het was en is weer flink warm vandaag, 's-avonds nog steeds 29 .

Vanmorgen op terras cappucino, vanmiddag na een duik in de zee een aperol spritz in de strandtent, vanavond zelf kopje koffie gemaakt.

Op de foto, de enige van vandaag, zie je hoe mijn tentje er hier in een soort pijpenla bij staat.

Ik ben in ieder geval goed uitgerust en daar ging het om. Morgen weer actief!

• 12 Juli 2023 - 20:54

Kees Schmitz:

Filip en Rita: ik heb jullie advies opgevolgd zoals je hierboven mij kunt lezen.

Fred: die blauwe velden zijn inderdaad zonnepanelen, die zie ik hier vrij veel, soms hele grote velden maar gelukkig niet storend.

• 13 Juli 2023 - 07:33

Ria:

Wat een ongezellig plekje op die camping, gelukkig is de omgeving mooi. Heb je je plan gemaakt voor de laatste dagen tot onze vakantie? Sjors vroeg al waarom het touwtje los hing op de kaart: hij is benieuwd waar je gaat omkeren.

Rustig aan want het blijft nog extreem warm. Zwemmen maar ipv fietsen.

• 13 Juli 2023 - 07:38

Marian:

Toch nog best een verslag voor een dag dat er niets te melden is :D

Zet m op vandaag weer!

• 13 Juli 2023 - 07:39

Marijke:

Misschien wel een ongezellige plek; maar heerlijk in de schaduw!