Luieren - Reisverslag uit Vilanova de Prades, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Luieren - Reisverslag uit Vilanova de Prades, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Luieren

Door: keesiberico

Blijf op de hoogte en volg Kees

21 Mei 2010 | Spanje, Vilanova de Prades

Vanmorgen op het gemak ontbeten, terwijl de wasmachine z’n best stond te doen mijn kleren weer schoon te krijgen. Dat is aardig gelukt, in ieder geval ruikt ’t weer fris.
De rest van ochtend gevuld met een wandeling door het dorpje hier. Piepklein, maar met winkeltje en twee bars. De 2-baansweg, waarover ik gisteren hier aankwam, loopt over in de hoofdstraat van het dorp en is daar zo smal dat niet overal 2 auto’s elkaar kunnen passeren. Verder zijn er vier kleine zijsteegjes en dat is dan het bergdorp.
’s Middags lekker in de zon gelegen, de route voor de komende dagen bestudeerd, een aquarelletje gemaakt en deze site bijgewerkt. Lekker geluierd dus. En dat is best fijn want je voelt dat je uitrust.

• 24 Mei 2010 - 18:47

Annekee:

Hee, wat lees ik nou, heb je aquarelspullen bij je? Potloden krijt, verf?? Ik raak met de dag meer onder de indruk.

• 26 Mei 2010 - 15:17

Anne-Rose:

Nou aquarelspulletjes
    je moet wel een leesbril op zetten wil je het zien maar ben natuurlijk zeer benieuwd naar je schilderij.