Zondag rustdag - Reisverslag uit Mesones, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Zondag rustdag - Reisverslag uit Mesones, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Zondag rustdag

Door: keesiberico

Blijf op de hoogte en volg Kees

06 Juni 2010 | Spanje, Mesones

Vandaag op de camping gebleven en lekker rustig aan gedaan. Ontbijten, wasje (laten) doen, koffie gezet en gedronken, lunchen, zonnen op de rots langs de Rio Mundo, site bijwerken, wijntje onder het koken, eten en slapen. En ook veel tijd besteed aan de route voor de komende twee weken, zodat ik in Granada kan komen als Ria daarheen komt.
:SMS update:: 7 juni 2010 :
Vandaag na zware rit in canada morales op camping neergestreken. Prachtige tocht langs oorsprong rio mundo, andalusië in, berghellingen vol olijfboomgaarden en nu vlak naast stuwmeer van tranco. Gr kees.


  • 06 Juni 2010 - 18:12

    Judith H:

    ha ome Kees

    ben weer terug van de Alpe d'Huez en heb je blog weer n beetje bijgelezen. Daar is mijn twee keer bergje fietsen niets bij! Misschien wat voor jou om dit volgend jaar ook te doen, als je ziet hoe mannen en vrouwen 6x die berg op knallen. Indrukwekkend hoor!

    Veel plezier verder. Aftellen naar het bezoekje van tante Ria!

    Liefs!

  • 07 Juni 2010 - 05:47

    Leo B:

    hoi Kees, even snel een reactie vanaf mijn werk. Ik heb de afgelopen dagen nog niet gelezen die lees ik morgenochtend wel. Zal ook wel lekker zijn zo'n rustig dagje, ik kan me voorstellen dat je lichaam ook wat rust nodig heeft. Morgen lees ik mijn achterstand in, dan reageer ik weer vanaf de pc thuis. tot morgen leo.

  • 08 Juni 2010 - 05:27

    Leo B:

    zit je nu ook al in canada? ongelofelijk waar je allemaal komt. Nou ik ga maar weer werken, je hebt nou eenmaal luxe paarden en werkpaarden.
    Vanochtend nog niet de verhaaltjes van de afgelopen dagen gelezen, komt morgen dan wel. In ieder geval weer veel plezier vandaag. Vind het nog steeds leuk om je site te bekijken.

  • 08 Juni 2010 - 06:28

    Ria:

    dat tentje ziet er vertrouwd uit. lijkt me heerlijk met dat lekkere weer. liefs Ria

  • 08 Juni 2010 - 07:43

    Jos Van Dijk:

    Ha Kees,

    Zo'n rustdag is ook wel eens lekker. Lekker niets doen en toch genieten. Ik hoop dat het lukt om je route goed te plannen zodat Ria en jij elkaar weer eens even ontmoeten.

  • 08 Juni 2010 - 16:44

    Rob En Marjolein:

    hoi Kees, Vanaf nu zullen wij je een beetje gaan volgen, hardstikke leuk. Wij zijn de buurtjes van de camping rio Mundo. Veel plezier nog.

  • 09 Juni 2010 - 07:23

    Marijke En Ton:

    Ha die Kees, ben je nog aan het uitrusten op de camping, ik geef je geen ongelijk na die vele kilometers die je al afgelegt hebt, wat fijn dat Ria je kant op komt, dat wordt dan toch door fietsen hahaha, heel veel fietsplezier nog en voor je het weet ligt je vrouwtje bij je in je tentje.

    Groetjes de buurtjes (thuis in de regen)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 136384

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: