Dag door prachtige natuur - Reisverslag uit Mesones, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Dag door prachtige natuur - Reisverslag uit Mesones, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Dag door prachtige natuur

Door: keesiberico

Blijf op de hoogte en volg Kees

05 Juni 2010 | Spanje, Mesones

Nadat ik het tot nog toe duurste hotel had verlaten ging het 1,5km bergafwaarts om vervolgens twee of drie keer zoveel omhoog te moeten trappen. Het was behoorlijk steil en de weg was nog in aanleg, dus ik reed op steenslag wat toch net even zwaarder is. Boven in Vianos al na 8 km dus even opgestoken. Daarna de natuur in om er pas aan het einde van de dag weer uit te komen.
De hele dag zo’n beetje door smalle dalletjes waarin je tussen de bomen door de andere kant van het dal kon zien, maar waar geen vergezichten waren. Wel stonden her en der een soort rotspilaren. Het was echt heerlijk om hier te rijden. Weliswaar helemaal alleen (3 auto’s op 50 km) maar zo rustig en vrij, en in prachtige natuur. Ik had geluk want op de zwaartste klim hing er een wolk voor de zon, waardoor het net even minder warm was. Toen ik eenmaal over de top van deze Puerto de las Crucetillas heen was, had ik plotsklaps weer een schitterend vergezicht. Ik kon over de bergen bij Riópar heen naar de Sierra de Cazorla en andere bergen in Andalusië kijken.
In Riópar was verrekte weinig te doen (zaterdagmiddag 5 uur) en dat vonden enkele verveelde toeristen volgens mij ook. Dus gelijk doorgereden naar de camping in Mesones een stukje verderop, waar ik een heel leuk plekje gevonden heb. En de buren, een Nederlands en een Spaans echtpaar, zijn ook gezellig. De Spaanse vrouw komt mij af en toe wat Spaanse etenswaar brengen wat ik echt even moet proeven. Heel schattig.

• 06 Juni 2010 - 17:50

Marian:

Je buik! Waar is je buik???

• 07 Juni 2010 - 09:31

Eva:

Jaja deze foto's is beter te zien, maar dat buikie ziet er goed uit hoor!!
    Liefs Eva

• 08 Juni 2010 - 06:25

Ria:

je ziet waar je dames zich mee bezig houden.. je buik!
    Ziet er prachtig uit daar. leuk voor je. liefs Ria

• 08 Juni 2010 - 07:38

Jos Van Dijk:

Ha Kees,

Ziet er allemaal fantastisch uit. En je wordt ook nog van een kleine tapas maaltijd voorzien van je buren wat wil je nog meer. Met zo'n natuur heb je niet veel meer nodig.