Zondag fietsdag - Reisverslag uit Château-Gontier, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Zondag fietsdag - Reisverslag uit Château-Gontier, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Zondag fietsdag

Door: keesiberico

Blijf op de hoogte en volg Kees

18 April 2010 | Frankrijk, Château-Gontier

Vandaag een echte fietsdag: veel op en af (zoals op foto) en een landschap dat vooral uit weiland, koolzaadvelden en hier en daar een geploegd akker bestond. En geen bijzondere dingen onderweg, of ’t moet zijn dat de eerste 1000 kilometer erop zitten. Het is zondag en dat is hier wel handig want die Fransen zitten dan allemaal thuis aan de wijn en de grotere wegen (die ik normaal mijd) kun je dan heel goed befietsen. Voordeel: ze schieten lekker op. Na 83 km op de camping in Château-Gontier beland.

• 19 April 2010 - 19:21

Jos Van Dijk:

Kees een hele mijlpaal de eerste 1000 km. Als ik jou was had ik bij die franse ook aan de wijn gegaan.
    Groetjes Jos

• 20 April 2010 - 05:26