IJs op de tent - Reisverslag uit Fougères, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu IJs op de tent - Reisverslag uit Fougères, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

IJs op de tent

Door: keesiberico

Blijf op de hoogte en volg Kees

17 April 2010 | Frankrijk, Fougères

Het was zóóóó koud toen ik wakker werd, uit de tent gekropen en wat zag ik daar. Er lag echt ijs op de tent, harde ijskristallen van buiten maar ook aan de binnenkant. Gelukkig had ik een ontbijt in de bar besteld en daar was ‘t lekker warm. De tent was nog kletsnat dus wat later weg, heerlijk door het Bretonse land pedaleren. Inmiddels was het ook lekker warm geworden. Onderweg het Parc Floral de Haut Bretagne met een uitgebreid bezoek vereerd. Een prachtig landgoedpark waarin diverse soorten tuinen zijn aangelegd. Ook al is het nog vroeg in het jaar er staan nu toch al heel wat planten en heesters in bloei en bijna bloei. Over 2 à 3 weken zal het er nog mooier zijn, denk ik. Vervolgens nog maar een paar kilometers (vandaag totaal 44km) om in Fougères te geraken, waar ik vannacht slaap.
Moira, I’m sure you will love the Parc Floral de Haut Bretagne that I visited today. About 12 different types of gardens, and although it is early April a lot of plants and trees were flowering already. Beautyfull.

  • 18 April 2010 - 05:27

    Ria:

    brrrrrrrr. koud hoor die tent, hier heb ik nu twee dekbedden!!!
    Je buikje is nog niet minder zie ik , na aaaaaaaaaaaaaal die kilometers, zeker door die lekkere biertjes in het zonnetje.......

  • 19 April 2010 - 15:51

    Hans &annemiek.:

    hoi Kees.
    Ik ben nu terug van een weekje vakantie me An en Bery.Wij hebben een week droog en mooi weer gehad. Maar de ochtende ware koud.Annemiek heeft een dag met handschoenen aan gereden.De luch hebben wij in het zonnetje genutigd.Zo te lezen heb je ook wel wat kou gehad.Ik hoop dat je nog veel mooi weer krijgt,en dat je lekker op kan schieten.Kees ik hoor nog wel van je.gr.hans en annemiek.

  • 19 April 2010 - 18:57

    Anneke:

    hallo kees.
    net al je reisverslagen gelezen. Erg leuk met die foto's erbij. Krijg een beetje de kriebels, maar zou het niet allen kunnen. Nog hel veel reisplezier en weinig lekke banden.
    groet anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 137176

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: