Langs rivieren en châteaux - Reisverslag uit Baugé, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Langs rivieren en châteaux - Reisverslag uit Baugé, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Langs rivieren en châteaux

Door: keesiberico

Blijf op de hoogte en volg Kees

19 April 2010 | Frankrijk, Baugé

Nadat de tent eenmaal droog ingepakt was kon een nieuwe etappe beginnen. De eerste 15 km lekker relaxed langs de rivier Le Mayenne. Daarna weer het heuvelland in met wat gevarieerder uitzicht dan gisteren. Ook diverse fruitboomgaarden die mooi in bloei staan. In Durtal een nogal robuust kasteel met bijhorende (stads)poorten gepasseerd. Aan châteaux geen gebrek hier. In Baugé een hotelletje gevonden, want de lucht was helemaal dichtgetrokken (terwijl de hele dag prachtig weer was) en ik had geen zin in regen met de tent. Achteraf alleen wat drupjes gehad tijdens mijn rondwandeling door het stadje. Het schijnt dat ik middenin de Anjou streek zit, maar ik heb nog geen wijngaard gezien. Wel de rosé geproeft!

  • 19 April 2010 - 19:20

    Jos Van Dijk:

    Ha Kees,

    Klinkt erg goed. Je hebt ook nu de goed tijd voor de boomgaarden. Bij mij op de tuin staan ook de fruitbomen volop in bloei.Dat hotel valt me toch een betje van je tegen. ( HaHa).
    Groetjes Jos

  • 20 April 2010 - 01:51

    Leo B:

    Hoi Kees,
    Gisteren bij spinnen Marga weer gezien. De naam van de site die je had opgeschreven was helemaal verkeerd, vandaar dat je nog geen reactie hebt van Kees en Marga. Ik mail ze vandaag de naam van de site door, dus zal je binnenkort ook wel een reactie van ze krijgen.

  • 20 April 2010 - 05:28

    Ria:

    sinds wanneer ga je voor een beetje regen naar een hotel???
    Ria

  • 20 April 2010 - 07:15

    Eva:

    Sinds wanneer laat jij je afschrikken door een beetje regen??? Zomaar een hotelletje pakken om een paar spatjes!!

    Nou ja vooruit dan maar!
    Liefs Eva

  • 20 April 2010 - 08:13

    Marga:

    Hoi Kees,

    Daar ben ik dan eindelijk je spin juf hahahaha. Jeetje man super die verhalen ik ben echt heel jaloers op je, hoe bevallen de heivels is het te doen of moeten we toch vaker klimmen in de les. Ik ga je zeker vaker mailen en ik vindt de site echt super ga zo door en geniet van al het moois om je heen dan geniet ik een beetje mee.

  • 20 April 2010 - 14:06

    Eric Van Gent:

    Hoi Kees,

    Met veel interesse lees ik elke dag je reisverslag. Leuk om te lezen hoe jij je zo de dag door komt. Veel succes verder en geniet ervan. Groet, Eric

  • 20 April 2010 - 18:37

    Frits:

    Hoi Kees,

    Jouw vetrek heeft veel stof doen opwaaien. De vliegtuigen blijven daarom zelfs aan de grond. Volgens mij ben jij zo eerder in Spanje dan de meeste vakantiegangers.
    Heel veel succes en geniet er van. Ik blijf je volgen.

  • 20 April 2010 - 19:22

    Fred:

    hoi Kees, Je krijgt de smaak te pakken zo te lezen. Wist niet dat jij zo een schrijver was, waar haal je de tijd vandaan elke dag.Je schrijft wel leuk trouwens. Ik krijg er op deze manier ook wel weer zin in.(reizen niet schrijven) Frits heeft je kaart voorgelezen op de familiedag vond iedereen erg leuk.
    groetjes Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 136481

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: