In poppenhuis beland - Reisverslag uit Saint-Antonin-Noble-Val, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu In poppenhuis beland - Reisverslag uit Saint-Antonin-Noble-Val, Frankrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

In poppenhuis beland

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

29 April 2016 | Frankrijk, Saint-Antonin-Noble-Val

Cabrerets - St.Antonin Noble Val 57 km
Vanmorgen het laatste stukje van de Vallée de Célé gedaan tot waar deze rivier de Lot in stroomt. Vervolgens stroomopwaarts langs de Lot waarbij ik een van de toeristische trekpleisters aan de voet ben gepasseerd: St.Cirque Lapopi, dat hoog op steile rotsen lag. Van een afstandje vond ik het ook al mooi. Ik moest daarna toch al de heuvels in.
Dat ging over mooie weggetjes met veel huizen in de dorpen van gestapelde stenen. In Lugagne stond de molen van de foto.
's Middags trof ik een saai stuk route, dwars over een militair gebied en dat was behoorlijk groot. Toen begreep ik ook waarom de kaart vrij leeg was langs die weg. Het laatste stuk was weer door een bebost dal. Tezamen met het goede weer vandaag toch een geslaagde dag.
Inmiddels zit ik in een chambre d'hôte midden in Saint Antonin Noble Vale. Het lijkt hier wel een museum het huis van de gastvrouw. En dan mijn kamer: net alsof het deel uitmaakt van een poppenhuis. Kijk maar op de foto.
Straks nog even het centrum in en een hapje eten scoren.

  • 30 April 2016 - 10:02

    Anne-rose:

    Hoi Kees mooi poppenhuis. Leuk dat je je nu eindelijk een pop mag voelen. Nou fijn dat het warmer gaat worden. Hier gaat het langzaam vooruit. 9 mei komen ze de schade bekijken. Goede reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 136753

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: