Fijn weer thuis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Fijn weer thuis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Fijn weer thuis

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

22 Augustus 2016 | Nederland, 's-Gravenhage

Den Haag,
Vannacht weer heerlijk in mijn eigen bed geslapen.
Het is fijn om weer thuis te zijn. Ik heb nog even voordat ik weer moet gaan werken, kan ik mooi acclimatiseren en dan met nieuwe energie weer aan de slag.
Thuis in de kamer hangt een landkaart vol met speldjes die de overnachtingsplaatsen op mijn reis en zo de hele route dus aangeven. Ria heeft dit bijgehouden en daar foto's en de kaarten die ik haar gestuurd had bij geprikt. Erg leuk om te zien en ik kan er nog een beetje van nagenieten.
Dit is het allerlaatste berichtje van deze fietsreis.
Iedereen hartelijk bedankt voor het meeleven en de reacties in dit dagboek!!

  • 22 Augustus 2016 - 19:50

    Marijke:

    Oost, West: thuis best Kees! Geweldig wat je hebt gedaan! Het 'welkom thuis' cadeau van Ria is uniek: een dierbare herinnering aan de afgelopen maanden op dd fiets! Tot gauw jn Amstelveen. Mag je weer genieten van het Hollandse OV

  • 23 Augustus 2016 - 12:42

    Theo:

    Fijn dat je er weer bent, Kees.
    Je dagboeken en reisverslagen zal ik wel missen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 2907
Totaal aantal bezoekers 136263

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: