Rustig aan - Reisverslag uit Cazorla, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Cazorla, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Door: keesiberico

Blijf op de hoogte en volg Kees

09 Juni 2010 | Spanje, Cazorla

Vandaag ben ik niet verder getrokken maar op deze mooie camping blijven staan. En me vermaakt met een klein wasje doen, bakkie voor mezelf zetten, nog wat boodschapjes gedaan. Wat wetenswaardigheden uitgewisseld met een lotgenoot die de andere kant op de route volgt; altijd handig om wat tips aan elkaar door te geven, en de achterstand op mijn site en mail wegwerken. Verder veel tijd besteed om hostels voor de komende 2 dagen te reserveren, omdat ik dan door vrij onbewoond gebied heen ga. Dit is nog niet helemaal gelukt, maar zal nog wel goed komen vanavond denk ik; de beheerster is zeer behulpzaam als ik er zelf niet uitkom.
Van zonnen is het niet gekomen, want die heb ik bijna niet gezien vandaag. Wel grijze wolken.
Uiteraard ook het stadje nog gaan bekijken vanmiddag. Met de fiets afgedaald en die af en toe geparkeerd om stukje lopend te doen. Cazorla heeft weinig bezienswaardigheden: een (stuk van een) kasteel hoog op de berg en een ruïne van een kerk welke momenteel gerestaureerd wordt. Maar de straatjes en pleinen zijn wel leuk en er staan een aantal mooie huizen. Helaas begon het tijdens mijn bezoekje daar al een beetje te regenen, maar nog niet veel. Ik heb daarna nog droog kunnen koken en eten. Maar inmiddels zit ik in m’n tent te schuilen, want het regent behoorlijk door nu. Hopelijk is het morgen weer droog.

  • 10 Juni 2010 - 16:51

    Leo B:

    een reisverslag zonder reactie kan natuurlijk niet. dus toch even een blz terug. weer een rustdag, het moet niet gekker worden, straks wordt er helemaal niet meer gefietst, hoe kom je dan in granada?

  • 10 Juni 2010 - 20:44

    Ria :

    Is je tent nog een beetje waterdicht? Is wel te hopen met al die regen. Hier regent het ook trouwens.
    liefs Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 136356

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: