Dagje Bregenz - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Dagje Bregenz - Reisverslag uit Bregenz, Oostenrijk van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Dagje Bregenz

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

13 Juni 2023 | Oostenrijk, Bregenz

Bregenz 9 km

Ondanks vrije dag toch redelijk vroeg opgestaan voordat de tent te heet werd. Die staat op open veld namelijk.

Na het ontbijt en wasje doen naar de stad gefietst. Eerst het postkantoor aangedaan om een dikke enveloppe met kaarten die ik niet meer nodig heb naar huis te sturen. Morgen minstens een halve kilo lichter. [e-1f600]

Stadswandeling gemaakt, boodschapjes gedaan op de lokale markt en natuurlijk ook terrasje gepakt.

Terug op de camping de fietskaarten tot Italië uitgelegd en meer in detail gekeken naar de route. En ik ben er redelijk uitgekomen. Dus een nieuw globaal plan is daar.

Van hier naar Garmisch-Partenkirchen (3 of 4 dagen). Vandaar de route van Reitsema naar Bozen en Trento, zoals Paul's suggestie gisteren. Dan sla ik Salzburg dus over. Misschien bedenk ik mij in Garmisch nog (afhankelijk van hoe het de komende paar dagen gaat) en kom ik alsnog in Salzburg.

In Italië gaan we verder kijken welke weg te gaan. Wordt vervolgd!


  • 13 Juni 2023 - 17:24

    PaulvK:

    Ga je dan vanuit Garmisch naar de Brennerpas? Dan volg je pas vanaf Merano of Bolzano de Reitsma route. De Reitsmaroute via de Reschenpas ligt veel zuidelijker en westelijker (via Bludenz, Landeck en Pfunds) en na de Reschenpas (die goed te doen is) Schlanders (Silandro)


  • 14 Juni 2023 - 00:35

    Marian :

    Mooi plan zo, moest het even opzoeken haha. Ga je dan nog over de pas waar je vooraf over vertelde?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 136449

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: