Goed begin - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Goed begin - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Goed begin

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

24 Mei 2023 | Nederland, Utrecht

Den Haag - Delft - Moordrecht - Oudewater - Utrecht 91 km.

De eerste dag zit er op.

Gezellig samen met Ria naar Delft om daar koffie te drinken. En toen kwam natuurlijk het echte afscheid. Over een aantal weken zien we elkaar weer. Even verder in Bergschenhoek nog dochter Eva op haar werk gedag gezwaaid. En de tweede koffiestop was niet veel verder, namelijk in Nesselanden bij mijn zus Tineke.

Toen echt alleen op pad. Vanaf Moordrecht de Hollandse IJssel gevolgd, en mooie rustige weg over de dijk. Prachtig bloeiende velden in de polders, eenvoudige dijkhuisjes maar ook prachtige heerboerderijen en landgoederen. In Oudewater en oude bekende tegen het lijf gelopen: Swiebertje!

Eenmaal in Utrecht had ik nog alle tijd om mijzelf te belonen met een biertje op het terras voordat ik naar dochter Marian trok, waar ik zal overnachten.

• 25 Mei 2023 - 07:19

Miranda V Eberhardt:

veel veilige km

• 25 Mei 2023 - 08:01

Eva:

Goede reis en veel plezier!

• 25 Mei 2023 - 08:08

Judith:

Een goed begin! En het weer helpt ook mee! Geniet!

• 25 Mei 2023 - 08:19

Ria:

Fijne dag vandaag met Marian.

• 25 Mei 2023 - 13:32

Ank Hazebroek :

Veel fiets-plezier en een goede reis!! Groetjes!!

• 25 Mei 2023 - 18:13

Joke S.:

heee Kees, je hebt vandaag ook door Vianen gefietst samen met Marian, wat leuk! Dat mooie stadje aan de Lek met veel historie.

Veel plezier op je verdere reis !

• 29 Mei 2023 - 19:00

Sandra:

Wat leuk dat je vandaag alledrie jouw lieve dames hebt gezien!