Ontspannen in Gerês - Reisverslag uit Geres, Portugal van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Ontspannen in Gerês - Reisverslag uit Geres, Portugal van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Ontspannen in Gerês

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

06 Juli 2016 | Portugal, Geres

Gerês, camping Viveiro, 0 km
De ochtend besteed aan wat klusjes, boekje lezen en sudoku. Lekker luieren dus.
De middag was iets actiever. Ik ben begonnen aan een wandeling naar een uitkijkpunt, maar op gegeven moment kwam ik aan de rand van het dorp uit. Blijkbaar ergens een afslag gemist. Toen als alternatief op hoogte rond het dorp gewandeld om uiteindelijk toch ook in het dorp te landen voor een verfrissing. Want ook al was het veel bewolkt vandaag, de temperatuur zat toch wel tegen de dertig. Daarna een duik in het plaatselijke zwembad genomen en aan het eind van de middag weer de berg op terug naar de camping. Straks m’n eten koken en dan even met de Portugezen naar de halve finale kijken.
Morgen ga ik naar Ponte da Barca waarbij het eerste stuk nog door het nationale park, waar ik nu in zit, gaat. Vrijdag kan ik dan makkelijk in Ponte de Lima komen waar ik dan twee weken vakantie heb samen met Ria. Ik kijk er al naar uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Dagboeken voor mijn fietstochten naar en door Spanje, Portugal en Italië.

Actief sinds 20 Maart 2010
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 136002

Voorgaande reizen:

24 Mei 2023 - 31 Augustus 2023

Fietsreis naar Italië 2023

01 April 2016 - 31 Augustus 2016

Fietsreis Spanje 2016

05 April 2010 - 08 Augustus 2010

Fietstocht naar Spanje

Landen bezocht: