Het gaat goed met mij - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Het gaat goed met mij - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Het gaat goed met mij

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

02 Juli 2016 | Spanje, Ourense

Ik heb gemerkt dat een aantal mensen zich zorgen maakten of alles wel goed ging met mij omdat er plots geen verhalen meer verschenen. Dat is natuurlijk wel leuk om te merken.
Alles is helemaal goed met mij, dus geen zorgen. Ik zit inmiddels in Portugal.
Dat er geen verhalen meer kwamen lag aan problemen met de website nadat daar afgelopen weekend onderhoud op is gepleegd. Voor mij bestonden de problemen uit het verdwijnen van de verslagen van 30 juni en 1 juli met de foto's en jullie reacties. De verslagen zijn nu weer terug en de foto's ook. De reacties erbij moet ik nog even afwachten, want dat had wel gemoeten maar is niet goed gegaan.
Niettemin ga ik jullie van wat achterstallig leesvoer voorzien, vandaag en evt. morgen ook nog.

• 07 Juli 2016 - 22:34

Marian Van Kalmthout:

Inderdaad, we maakten ons enige zorgen, maar navraag bij Ria gaf al duidelijkheid.
    Gelukkig, je bent weer in de lucht.

• 09 Juli 2016 - 07:42

Marijke: