Praia de as Catedrais - Reisverslag uit Reinante, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu Praia de as Catedrais - Reisverslag uit Reinante, Spanje van Kees Schmitz - WaarBenJij.nu

Praia de as Catedrais

21 Juni 2016 | Spanje, Reinante

Reinante, 0 km
Vanmorgen in de zon ontbeten en daarna gelijk naar de Playa de Catedrales, of Praia de as Catedrais (waarschijnlijk Galicisch), want rond elf uur was het eb en alleen dan kun je er rond lopen. En dat hebben meer mensen bedacht want het was aardig druk.
Deze playa wordt zo genoemd omdat de rotsen bij laagwater eruit zien zoals de steunberen van een kathedraal. Het was zonder meer al mooi op dit prachtige strand, maar de "poorten" maken het extra bijzonder. Echt genieten als je hier rond loopt. Mooie groen-blauwe zee en dan die rotsen op de kustlijn. Schitterend! Uiteraard teveel foto's gemaakt, bijgaand slechts een paar.
's Middags lekker liggen zonnen op het strand en me nog aan een aquarel gewaagd. Alles bij elkaar dus een zeer ontspannen dagje. Nu een potje macaroni met Spaanse witte bonen aan het koken. Helaas geen verse groente want dat hebben ze niet op de camping en ik heb geen zin naar het dorp te fietsen. Lekker lui vandaag. Maar morgen weer verder op pad.

• 21 Juni 2016 - 18:46

Hoi Jos, veel plezier op je vakantie. Als je net zulk mooi weer hebt als ik vandaag en gisteren dan komt het vast goed.

• 21 Juni 2016 - 18:54

Anne-rose:

ZO lekker zonnig vandaag nou hier kwam alles met bakken naar beneden ondanks de belofte op mooier weer. Groetjes Anne-Rose

• 21 Juni 2016 - 20:10

Annekee:

prachtig, die rotskathedraal! ik ben benieuwd naar je aquarellen. Vandaag was ik in Gouda, en heb ook even buiten zitten tekenen. Die kathedraal in een groen-blauw zee en dan een helderblauwe lucht erboven lijkt me fantastisch om te proberen!

• 21 Juni 2016 - 21:02

Kun je ook voetball kijken daar of lukt dat niet op deze camping? Ik heb vandaag bij de buurtjes gegeten dus hoefde niet mijn eigen potje te koken .